Saturday 4 July 2015

Bismillah...
Alhamdulillah..😄😄😄
Pagi ni sy terpanggil untuk sharing pengalaman berkaitan mandi garam@bilasan terakhir.
Firstly asal nama dia garam bukit@gunung himalaya, mmg khasiatnya sgt sgt terbukti. Ada lebih 79 zat minerals di dlm nya yg sgt membantu proses "mentenen mesin mesin" di dlm badan.
Jenama berbagai yg ada di pasaran skrg ni.., itu adalah 'BrandinG' jer. Garamsnya tetap sama asli belaka dan kekuatan atau BooooMnya sesuatu "Brand" itu adalah hasil dari 'kuasa pemasaran@networking" company tersebut.
Umumnya yg bergerak secara Berjemaah adalah lebih mendapat "keseronokan" ramai.
"Istimewanya GARAM AURA REZEKI"
Misalnya jenama garams Brand AURA REZEKI!! Kebijaksanaan dlm mengadun dan menambah nilai dgn bacaan ayat ayat assyifa dgn penuh penjiwaan dan maksudnya, tatatertib dlm perlaksanaan pembungkusan dan dicampur renjisan haruman bunga rose merah🌹lah yg membuatkan ia diCintai ramai!
Inilah kebijaksanaan pengasasnya dgn niat agar semua pengguna Menjiwai khasiat garams ini. Bila berjaya menjiwai semasa mandian terakhir itu, itulah yg membuatkan Terserlah Aura sipenggunaya.
Sebab tu taglinenya adalah "Jiwai Aura Mu" mmg sesuai dah kannnn..👍😍
Okkayy yg keduanya..
Mmg akan ada berbagai kondisi dan situasi yg boleh berlaku jika dah mula menggunakannya... Jgn panik atau tertekan, semua itu adalah proses penYembuhan yg luar biasa yg Allah sdg berikan.
Pesanan saya cuma satu, teruskan gunakannya tanpa waswas. Dlm masa yg sama fokuslah buat amalan yg Allah suka spt solat awal waktu, bersedekah, bertahajjud, solat sunat dhuha dan bersangka baik dgn setiap apa yg berlaku..
Nanti satu perasaan gembira dan bercahaya akan wujud dr dlm jiwa bila kita istiqamah menggunakannya...
Ketiganya...
Sampai di sini dulu, ada sesi coaching "Rebranding diri dan Biznes" pula nii....
K sambung di lain siaran..
Any idea sila send to my HoTLine
0145343422
0145343422
0145343422
 👍😍💎🌹
😊
Wassalam..

No comments:

Post a Comment