Thursday 2 July 2015

Pelaris Perniagaan

Perhatian Peniaga – Peniaga online !
Anda ada masalah ni tak ?
✔ Tiap-tiap hari buat iklan di facebook, tapi tak de sorang pon yang PM
✔ Murung tak dapat close sale.. asyik MELEPAS
✔ Stress..., sale kejap naik, kejap turun
✔ Cemburu tengok peniaga online lain sale cecah 5 angka sebulan, kita ?? bayar internet pon tak lepas !
✔ Cemburu tengok iklan orang lain beratus-ratus pm, kita ?? satu pon x lekat
✔ Last2, mula rasa penat berniaga di facebook
======
Kami ada jawapan untuk masalah anda.
Kini, hanya dengan mengamalkan Mandian Garam Aura Rezeki 2x sehari, rezeki anda akan masuk bertubi-tubi !
Xmenang tangan !
Rezeki berdesup-desup, tak putus-putus.
Tak buat iklan pon, ada orang order.
Buat iklan, lagi berganda-ganda orang order.
Sale semakin meningkat setiap bulan.
Pelanggan suka berurus niaga dengan anda berbanding pesaing lain.
Mudah dapat perhatian pelanggan untuk urus niaga.
Tiada lagi drama air mata jualan tak laku-laku.
Apa yang special Garam Aura Rezeki :
===============================
✔ Garam Aura Rezeki diruqyah & dibacakan doa Assyifa’ melalui proses pembersihan, pengeringan adunan aroma mawar
✔ Formulasi hukum tarikan, menarik getaran kebahagian, kekayaan jiwa & tarikan wang berganda-ganda
✔ Membantu memulihkan semangat yang kian luntur
✔ Menampal “Aura Bocor” yang semakin rosak
✔ Merawat serta membesarkan “Aura Diri”
✔ Memberi ketenangan jiwa & kedamaian di hati
✔ Mengembalikan tenaga yang hilang
✔ Menaikkan seri wajah
“ Ni first time saya beli barang online. Takut juga kalau barang tak sampai.. tapi saya cuba juga sebab tertarik dengan kebaikan Garam Aura Rezeki.. Pas bank in, seller terus bagi tracking number.. penghantaran cepat. Bila barang da sampai, diaorg follow up tanya barang da sampai ka belum” – Puan Rai
“Mula-mula saya rasa ragu-ragu, betul ke.. bole caya ke.. tapi bila tengok banyak testimoni, why not saya cuba… ikhtiar orang kata.. kot2 bole bantu ke kan.. tapi, selepas 2 hari saya mandi gan air garam Aura Rezeki, Alhamdulillah… saya rasa tenang sangat.. tetibe ada orang tempah baju ..bukan sehari, tapi tiap2 hari..” – Puan Sara
“Saya buntu tak tahu nak buat apa… macam-macam teknik saya buat, tapi xde sorang pon minat dengan produk yang saya jual.. hidup saya makin serabut sebab dah banyak duit keluar buat marketing daripada duit masuk.. Nampak iklan Garam Aura Rezeki, saya cuba.. untuk pulihkan dalaman saya yang makin kosong… Alhamdulillah, saya makin tenang.. anak2 pon makin suka bercakap dengan saya,.. produk yang saya sangka tak laku ni akhirnya mula digilai orang ramai.. sekejapan meletop 5 angka !” – En. Razak
Sertai lebih 2000+ orang yang telah BERJAYA CLOSE SALE dalam masa yang singkat.
Rezeki melekat kepada orang yang bahagia, gembira, tenang & kaya jiwa dengan sifat-sifat positif.
Rezeki dapat, ketenangan jiwa pon dapat .
Jangan percaya cakap saya, mari CUBA, RASA & KONGSI
=====================================
✔ Cuba Garam Aura Rezeki, 100% tiada risiko
✔ Jaminan 90 hari, wang dikembalikan 100%
✔ Jika selepas menggunakan garam ini, tiada apa-apa perubahan, kami tidak layak untuk simpan duit anda
✔ Maklumkan kepada kami & kami akan pulangkan wang anda dengan segera tanpa banyak soal
✔ Anda boleh simpan baki garam tersebut atau sedekah kepada orang lain.
Berminat nak cuba ???
Bertindak segera. Untuk masa terhad, PROMOSI 1 jar Garam Aura Rezeki hanya RM55 sahaja. Harga Asal RM60.
Whatapps : 0145343422
Whatapps : 0145343422
Whatapps : 0145343422

1 comment:

  1. apa hukum menggunakan produk ini? rezeki,jodoh adalah benda ghaib yg hanya Allah shj yg tahu. wlpun produk ini dibaca dgn ayat2 Qur'an atau dikatakan sebagai Asbab, ianya masih meragukan.kenapa kita sendiri tidak membaca Al-quran itu sendiri dan berdoa,solat dhuha,solat tahajjud,membaca surah al-waqiah untuk meminta kepada Allah kerana Allah yang memegang rezeki...mohon tabayyun

    ReplyDelete