Thursday 2 July 2015

Testimoni Garam Aura Rezeki

Lagi testimoni.. kesan seawal 2 hari saja ye syg2.. yg guna saja tahu kesan terhadap diri masing2..
CUBA, RASA & ALAMI
=================
Tiap2 hari kita charge hp kan ?, untuk apa kita charge hp ??
Pastinya untuk memudahkan kita berhubung dgn org sama ada pada waktu kerja, waktu biasa @ waktu emergency.. bayangkan kalo hp kita kong xde bateri pada saat tayar kita pancit di tepi jalan.. pasti berkerut-kerut2 dahi kita masa tu kan, sebab x tahu nak mintak tolong siapa..
so sama juga manusia.. manusia juga perlu dicharge baterinya.. sebab setiap hari kita sbg manusia yg serba kerdil ni berdepan dengan bermacam-macam ragam manusia setiap hari..belom termasuk apabila berdepan dengan situasi jem di jalan raya, bersesak-sesak ketika menunggu LRT.. Semua tu sudah pasti mempengaruhi kehidupan seharian kita tau..
So, ada cara ke untuk kita maintain ceria, seyum & bersemangat setiap hari ?? Pasti ada dear.. Setiap permasalahan pasti ada penyelesaian bukan ??..
Macam mana tu ??
Ha, hanya amalkan mandian garam aura rezeki setiap hari, ia dapat membantu kita kekal postif setiap hari & aura kita makin membesar.. bila aura kita besar, memang sangat mudah untuk kita lebih positif & mudah mendapat perhatian.,
Sebab tu, ada yg cuba amalkan mandian garam untuk urusan jodoh.. Alhamdulillah, rata2 bagi feedback yg berkesan.. suami yang da lama bermasam muka pon bole jadi sejuk melihat isteri.. Apa2pon, mandian garam ini cuba asbab saja ye syg untuk memudahkan cara..
Semuanya bergantung kpd Allah... dgn izin Allah.. yg penting usaha, ikhtiar & tawakal... Allah itu baik & Maha Kaya, mintak saja, pasti ditunaikan dgn syarat kita buat apa yg Allah suka.
========================
Berminat nak cuba Garam yg siap diruqyah & disyifakan dgn ayat2 AlQuran ?? Jom chatting2,
0145343422
0145343422
0145343422

No comments:

Post a Comment